REKLAAM > Trükireklaam, print
Kokku: 8
Näitan: 1
Järgmine
Aastapäeva võileib
Pealkiri
Aastapäeva võileib
Toode
Must Leib
Klient/Reklaamija
Eesti Pagar
Kategooria
REKLAAM > Trükireklaam, print

Esitaja
Loovjuht
Meelis Mikker
AD
Ander Avila
Copywriter
Madis Apsalon
Projektijuht
Marit Lillenberg
Fotograaf
Sergei Didyk
Kirjeldus (est):
Eestlased peavad must leiba üheks oma rahvustoiduks. Teine eestlastele oluline toiduaine on vürtsikilud, mille järgi tuntakse Eestit ka välismaal. Kuna kampaania oli ajastatud Eesti Vabariigi aastapäevaks, sündis gastronoomiline vabariigi vapp.
Kirjeldus (eng):
Dark bread is valued as national food by Estonians. The Baltic spart is another food product as imporants as dark bread, which Estonia is famous even abroad. The campaign took place during the Independece Day of Estonia, so our solution combined to national dishes as a historical and gastronomic coat of arms.