REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k
Kokku: 3
Näitan: 1
Järgmine
100 miljonit
Pealkiri
100 miljonit
Toode
Vana Tallinn
Klient/Reklaamija
Liviko
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k

Esitaja
Loovjuht
Andres Siem
AD
Kaur Martin
Copywriter
Tanel Kuningas
Projektijuht
Piret Piirsoo
Fotograaf
Kalle Veesaar
Tootmisfirma
Allfilm
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Eesti kõige legendaarsemal kaubamärgil Vana Tallinnal täitus 2013. aasta sügisel midagi erakordset. 100 miljonit pudelit.
Kirjeldus (eng):
Vana Tallinn was about to reach a very important milestone. 100 million bottles.
Eesmärgid:
Ülesanne oli 100 miljoni pudeli täitumist vääriliselt tähistada. The task was to celebrate 100 million bottles.
Elluviimise kirjeldus:
100 miljonit pudelit - see teeb Vana Tallinnast maailma kõige populaarsema Eesti likööri (International Wine & Spirit Research (IWSR 2012) järgi). Valisime Vana Tallinn populaarsuse üle kogu maailma kampaania lähtekohaks. TV ja print tõid kokku rahvusvahelise ja erakordse peo, loomulikult Vana Tallinnaga peaosas. Veebilehekülg tutvustas legendaarse joogi sünnilugu läbi unikaalsete ja seni avaldamata materjalide. Facebooki rakendus võimaldas inimestele kaasa lüüa kõikide kohtade kaardistamises, kuhu Vana Tallinn maailmas jõudnud on. Poodides kandsid kõik Vana Tallinna pudelid piduliku sündmuse puhul lipsu. 100 million bottles - this makes Vana Tallinn the world’s most popular Estonian liqueur (ranking by International Wine & Spirit Research (IWSR 2012). This became our insight. TV and print brought together a truly international and exceptional party with Vana Tallinn as the guest of honour. The webpage introduced the story of the legendary drink with unique and previously unseen materials. Facebook application enabled everybody to join in mapping all the places where Vana Tallinn has been to over the world. All Vana Tallinn bottles had ties around the neck for this festive event.
Tagajärjed:
Vana Tallinna müük kasvas oktoobris-detsembris 10% võrreldes eelmise aastaga. Vana Tallinn Siganture esimene partii müüdi läbi pooleteist kuuga. Vana Tallinn on püsinud 1960ndatest tänaseni. Selle menu ja müügid on vaid kasvanud ning läbi aastakümnete olnud Eesti visiitkaardiks välismaal. The sales increased +10% compared to previous year. Vana Tallinn Signature was sold out in 1,5 months. Vana Tallinn has come a long way from the 60s. It's success has only grown throughout the decades. It has become an ambassador of Estonia in the world.