REKLAAM > Kampaania > Sotsiaalkampaania
Kokku: 4
Näitan: 1
Järgmine
Helkur
Pealkiri
Helkur
Toode
Helkur
Klient/Reklaamija
Maanteeamet
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Sotsiaalkampaania

Esitaja
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Johan Kallas
Copywriter
Ahto Aaremäe
Projektijuht
Karin Kilp
Fotograaf
Kaarel Grepp
Tootmisfirma
Kassikuld
Kirjeldus (est):
Eestis on suureks probleemiks pimedal ajal halva nähtavuse tõttu liiklusõnnetustesse sattuvad jalakäijad. Seetõttu on helkuri kasutamine hädavajalik.
Helkuri kandmine on kõige vähem levinud maal elavate vanemate meeste hulgas. Samuti on jalakäijate hulgas levinud arusaam, et autojuhid on hoolimatud.
Kampaania „Me hoolime, aga ei märka!“ tegeleb just selle arusaama ümberlükkamisega.
Kirjeldus (eng):
In Estonia there are a lot of car accidents involving pedestrians during the dark hours of the day and that is a serious problem. Therefore it is vital that people use pedestrian reflectors. Older men who live in the countryside are the most reluctant to wear a reflector. Also, pedestrians think that the drivers just don’t care. The campaign “We care but we don’t see!” tries to fight these problems.
Eesmärgid:
Eesmärk: Jõuda 40+ maal elavate meesteni.
Elluviimise kirjeldus:
Elluviimine: Sihtgrupi hulgas on levinud arusaam, et autojuhid on hoolimatud. Kampaania „Me hoolime, aga ei märka!“ tegeleb just selle arusaama ümberlükkamisega.
Tagajärjed:
Eesti helkuri kandmise poolest maailmas jätkuvalt number üks. Kampaania saab lõppenuks lugeda alles suveajale üleminekuga. Esialgsete tulemustega võib rahule jääda.