DISAIN > Firmagraafika
Eelmine Kokku: 9
Näitan: 3
Järgmine
Huum
Pealkiri
Huum
Toode
Huum kerised
Klient/Reklaamija
Huum
Kategooria
DISAIN > Firmagraafika

Esitaja
Hmmm
AD
Helene Vetik
Copywriter
Karl Saluveer
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Huum on uus eestimaine kerisetootja, kes otsustas suhteliselt igava ja koleda saunamaailma veidi ilusamaks muuta. Silmapaistev kerisekujundus vajas ka korralikku graafilist keelt.

Sõnast “huum”, mis tähendab iidses germaani keeles kuumust, imbus välja ka CVI peamine element - piisk. Puhastav higipiisk, mõnus leil, karastav vesi. Need elemendid on läbivalt kõigis Huumi materjalides kodulehest trükisteni.
Kirjeldus (eng):
Huum is a new innovative sauna heater producer who decided to take the quite boring sauna esthetics and give them a positive kick. Their new and bold sauna heaters needed a CVI that would fit a modern stylish product. “Huum” means “heat” in old germanic languages. Out of the sauna heat came the main element of the CVI – the drop. The drop of pure water, the drop of sweat, the drop of steam in sauna. This one element goes through all the different materials from logo to homepage to prints.