DIGITAALNE REKLAAM > Digikampaania
Kokku: 10
Näitan: 1
Järgmine
100 miljonit
Pealkiri
100 miljonit
Toode
Vana Tallinn
Klient/Reklaamija
Liviko
Kategooria
DIGITAALNE REKLAAM > Digikampaania

Esitaja
IDEA
Loovjuht
Lauri Pildre
AD
Kaur Martin
Copywriter
Andres Siem
Projektijuht
Piret Piirsoo
Agencies
Idea AD & Zeeland Idea Baltics ühistöö
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Eesti kõige legendaarsemal kaubamärgil Vana Tallinnal täitus 2013. aasta sügisel midagi erakordset. 100 miljonit pudelit. Sellega kaasnes ka online kampaania, mis sidus omavahel veebilehe, FB-i rakenduse ja FB-i kommunikatsiooni.

Veebileht jutustab 100 000 0000 Vana Tallinna pudeli loo sünnist kaasajani. Eesmärgiks oli näidata, kuidas liköörist võib saada legend, mis kuni tänapäevani kogub populaarsust ja vallutab maailma.

Selleks, et kaardistada Vana Tallinna senine maailmavallutus, sai loodud Facebookis rakendus, mis kutsus üles hakkama Vana Tallinna saadikuks maailmas, märkides kaardile sihtkoha, kuhu oled likööri kaasa viinud või maitsta saanud.

Kampaaniaga käis kokku ka ports FB-i postitusi, mis esitasid küsimusi Vana Tallinna ajaloo kohta. Kes ei teadnud, võis minna kampaanialehele vaatama.

http://vanatallinn.eu/100miljonit/
https://www.facebook.com/vana.tallinn/app_552482961467890
Kirjeldus (eng):
Vana Tallinn was about to reach a very important milestone – 100 million bottles. An online campaign in addition to other activities was launched. Connecting website, FB application and FB posts into one. Campaign webpage tells the story of Vana Tallinn since the very first bottle. The goal was to present how a liqueur brand becomes a legend and in modern era continues to rise popularity and take on the world. To literally map Vana Tallinn's current rate of conquering the world a Facebook app was created, where people had the opportunity to become "The Ambassador of Vana Tallinn" by mapping the locations where You have taken or tasted this fantastic liqueur. A row of Facebook post also were connected with the campaign, where quiz questions about the history of Vana Tallinn where asked. Who didn't know where directed to the campaign page. http://vanatallinn.eu/100miljonit/en/ https://www.facebook.com/vana.tallinn/app_552482961467890
Tagajärjed:
Tulemused: Veeb: Kampaania jooksul päevas keskmiselt 1000 külastust. Rakendus: Märgistati üle 700 erineva asukoha viiel kontinendil ja saadikuid oli kokku 40st erinevast riigist. Postitused: Postituste orgaaniline ulatus oli keskmiselt 10 000 kasutajat ja postitustele reageerimine (enagagement) tõusis võrreldes varasemaga 3 korda. Tõsteti 10% veebikülastajate arvu postituse päeval. Results: Web: 1000 visits per day during the campaign period FB app: 700 different locations were mapped on 5 different continents by Ambassadors from 40 different countries. FB posts: Average organic reach 10 000 users (no post boost was used). Engagement with posts rose 3 times. 10% of web traffic created on posting days.