REKLAAM > Kampaania > Sotsiaalkampaania
Eelmine Kokku: 4
Näitan: 3
Järgmine
Tark Vanem
Pealkiri
Tark Vanem
Toode
Laste riskikäitumise ennetuskampaania
Klient/Reklaamija
Siseministeerium
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Sotsiaalkampaania

Esitaja
IDEA
Loovjuht
Heiki Urbala
AD
Vladimir Prjadilshikov
Copywriter
Andres Siem, Tõnis Vassar, Berit-Bärbel Rebane
Projektijuht
Mihkel Vabrit
Kirjeldus (est):
Kampaania tuumaks oli lihtne metafoor - suletud silmadega lapsevanem. Kasutasime seda kõikides kanalites ja viisime lapsevanematele kohale fakti - kõige paremini jõuab sõnum meelemürkide kahjulikkusest lasteni siis, kui teavitustöö tehakse enne laste murdeikka jõudmist.
Kirjeldus (eng):
The core idea of this campaign was a simple metaphor – parents are living with closed eyes. We used this in all channels and brought this information to parents minds. Message is that groundwork for preventing alcohol and tobacco abuse should be done before the child hits puberty.
Eesmärgid:
Kampaania lapsevanematele, et lapsed lükkaksid meelemürkide proovimise ajaks, millal nad on vähemalt 18.
Elluviimise kirjeldus:
Kampaania koosnes kahest etapist. Kampaania I etapp oli probleemile tähelepanu juhtimine ja sihtrühma (lapsevanemad) äratamine. Kampaania II etapp - tootsime lapsevanematele harivaid tööriistu, mida kasutades on võimalik ennast selles keerulises teemaderingis harida.
Tagajärjed:
Kampaania lõppes 26.01.2014 ja kampaania järeluuring alles käib. Küll aga võib juba täna tõdeda, et oleme saanud maksmata meediakajastustusi 206 000 euro väärtuses ja see summa kasvab!