DISAIN > Firmagraafika
Eelmine Kokku: 9
Näitan: 2
Järgmine
Hampelmanni lugu
Pealkiri
Hampelmanni lugu
Toode
Käsitööpruulikoda
Klient/Reklaamija
Hampelmann Brewery
Kategooria
DISAIN > Firmagraafika

Esitaja
Age McCann
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Kaarel Grepp
Copywriter
Indrek Vaheoja
Projektijuht
Rait Reila
Kirjeldus (est):
Üks tõeliselt väike käsitööpruulikoda vajab selget eristuvat visuaalset maailma. Kaugelt peab olema aru saada, et tegu on käsitööõlledega, mille valmistamisel on valatud higi, verd ja pisaraid. Pildikeel on mõjutusi saanud eelmise sajandi alguse graafikast ja hääletoon kasutab ära Ladina-Eesti folkloori. Põhimõte on olla tõsiselt naljakas, mitte naljakalt tõsine.
Making-of http://vimeo.com/87097373
Kirjeldus (eng):
A truly small artisan beer brewery needs a clearly distinctive visual world. You must be able to tell from afar that these are handmade beers which creation saw blood, sweat and tears. The visual language has been influenced by the last century graphics and the tone of voice uses the folklore of Latin Estonia. The idea is to be seriously amusing, not amusingly serious. Making-of visual identity http://vimeo.com/87097373