REKLAAM > Trükireklaam, print
Eelmine Kokku: 8
Näitan: 8
Verekeskus print
Pealkiri
Verekeskus print
Toode
Veredoonorlus
Klient/Reklaamija
Regionaalhaigla Verekeskus
Kategooria
REKLAAM > Trükireklaam, print

Esitaja
Age McCann
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Vladimir Loginov
Copywriter
Vladimir Loginov
Projektijuht
Rait Reila
Kirjeldus (est):
Kampaania eesmärgiks oli saada püsidoonoreid. Selle tõttu tuletasime vaatajatele lõbusa paralleeli abil meelde, et vere annetamine ei ole selline tegevus, mille puhul peaks piirduma ühe korraga ning seda ei ole vaja karta.
Kirjeldus (eng):
Blood bank The goal of the campaign was to get regular donors. We drew a fun parallel to remind people, that giving blood is not something you can do just once and there is nothing to be scared of.