REKLAAM > Telereklaam
Eelmine Kokku: 10
Näitan: 3
Järgmine
Draakon seeria
Pealkiri
Draakon seeria
Toode
Draakoni kommud
Klient/Reklaamija
Kalev AS
Kategooria
REKLAAM > Telereklaam

Esitaja
Age McCann
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Maksim Loginov
Copywriter
Ahto Aaremäe
Projektijuht
Karin Kilp
Tootmisfirma
Tolm stuudio
Kirjeldus (est):
Paljud lapsevanemad kasutavad komme preemiana. Kui laps on millegi halvaga hakkama saanud, siis ta kommi ei saa. Draakoni ülesanne on lapsevanematele näidata, et lapse maailmaavastamisega kaasnevadki väikesed äpardused, millel ei ole mingit seost pahatahtlikkusega. Samuti pakub draakoni lapselik loogika äratundmisrõõmu ka lastele.
Kirjeldus (eng):
Many parents use candy as a bonus. When a child does something bad, he/she won’t get candy. Dragon wanted to show the parents that little mishaps are a natural thing when a child is discovering the world, they are not intentional. Also, kids can relate to dragon’s child-like logic.