REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k
Eelmine Kokku: 4
Näitan: 4
Tele2 “Memmekaamera” kampaania
Pealkiri
Tele2 “Memmekaamera” kampaania
Toode
Mobiilside
Klient/Reklaamija
Tele2 Eesti
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k

Esitaja
Utopia
Loovjuht
Utopia
AD
Utopia
Copywriter
Utopia
Projektijuht
Utopia
Tootmisfirma
MTÜ Maa, Õhk, Tuli, Vesi ja Salalux OÜ
Agencies
Utopia - loovlahendus Goal - Facebook Inspired - meedia
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Tasuta internet, seni kuni see lumememm püsib.
Kirjeldus (eng):
Free internet, until this Snowman melts.
Eesmärgid:
Eesmärgid: Interneti liitumise müügieesmärgi täitmine piiratud eelarvega positiivse brändimulje kasvatamine. Goals: Fill mobile internet sales objective with limited budget arise positive emotions towards brand.
Elluviimise kirjeldus:
Lahendus: Traditsioonilise massimeediakampaania asemel mindi seekord teist teed - üüriti üks välimeediapind Tallinna kesklinnas. Selle sisse püstitati reaalne lumememm, koos sõnumiga, et kuni see memm sulanud pole, on Tele2 internetiga liitumine tasuta. Lumememme juurde monteeriti veebikaamera, mis kandis otsepilti memme seisust üle sotsiaalmeedias. Lisaks sellele toimusid alamkampaaniad, kus Memmekaamera pilti kommenteerides, täiendades ja jagades sai võita auhindu. Lisaks sotsiaalmeediale toetati kampaaniat ka banner-reklaamiga internetiportaalides. Solution: Instead of traditional mass media campaign there was only one outdoor stand rented in the middle of Tallinn. A real Snowman was built there inside outdoor stand, with campaign promise, that Tele2 gives free internet until this snowman is melted. Webcam was attached to outdoor stand and live coverage was transmitted on Tele2 Facebook page. Everyone could check the current condition of snowman. Additional promotion games were organised where sharing campaign small prizes were possible to win.
Tagajärjed:
Tulemused liitumiste eesmärk täideti kampaania tekitas elava tagasiside ja arutelu sotsiaalmeedias sõnumiga puutus kokku üle 150 000 inimese 475 uut fänni Results: campaign sales goals were achieved about 150 000 contacts were created with a message 475 new fans