REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k
Eelmine Kokku: 3
Näitan: 2
Järgmine
Hea tegu liikluses
Pealkiri
Hea tegu liikluses
Toode
Kindlustus
Klient/Reklaamija
RSA Kindlustus
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k

Esitaja
Utopia
Loovjuht
Utopia
AD
Utopia
Copywriter
Utopia
Projektijuht
Utopia
Tootmisfirma
Elamusstuudio
Agencies
Utopia - loovlahendus Elamusstuudio - ambient Carat - meedia
Strategy
Kampaania loovkontseptsioon“Hea tegu liikluses tasub ära” kontseptsioon toob murrang traditsioonilisse vaatesse Eesti liiklusele. Toetus headele liiklustavadele, positiivse käitumise tunnustamine on midagi, millel on reaalse käitumise muutusele palju suurem mõju kui hurjutamisel.Creative concept “Good deeds in traffic are worthwhile” concept makes a different view to Estonian traffic culture. Supporting good traffic habits should have better influence on change of peoples behaviour than traditional punishing and rebuke.
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Hea tegu liikluses tasub ära!
Kirjeldus (eng):
Good deed in traffic is worthwhile!
Eesmärgid:
RSA kaskokindlustuse kampaania eesmärgid: positsioneerida RSAd konkurentidest erinevalt, vastutustundliku kindlustusseltsina tõsta kiirelt tuntust ja turuosa saavutada kaskokindlustuse müügi eesmärk. RSA car insurance campaign goals: position RSA as a different type, more socially responsible insurance expand brand awareness and market share fill sales objective.
Elluviimise kirjeldus:
Kampaania tegevused: Kooskõlas kontseptsiooniga töötati välja kampaania pakkumine, kus “Hea tegu liikluses” algatusega liitunu sai rahalise võidu kaskokindlustusele. Lisaks traditsioonilisele massimeediale (tele, raadio, välireklaam, internetikeskkond) kaasati kampaaniasse rikkalikult alternatiivmeediaid. Tegevuse eesmärk oli pakkuda inimestele aktiivset osalemisvõimalust ja kinnistada sõnumipüstitust ootamatu kohtumise kaudu brändiga. Tegevuste hulka kuulusid: Paipolitsei aktsioonid: korralike liiklejate kiitmine tänavatel Parkimiskiitus: postitus õigesti parkijatele Poksikott: võimalus oma liiklusraevu enne autosse istumist välja elada. Täiendatav välireklaam ja banner: maanda oma liiklusraev siia. Actions: Campaign offer (driver who joins “Good deeds in traffic” initiative gets 115€ bonus) was established. Traditional mass media channels (TV, radio, outdoor, print, webpage and social media). Several alternative media channels and actions were also carried on: stalking with brand in unusual circumstances will rise brand awareness and help recall brand new values. Good Police street actions: RSA “policemen”, dressed in pink, rewarded good traffic behaviour, instead of punishing bad ones. Parking Acclaim: under wipers of well-parked cars. Punching bags in shopping centres: release your road rage before you drive! Fillable outdoor poster for releasing road rage.
Tagajärjed:
Tulemus: RSA tuntuse kasv (ligi kahekordseks) ja turuosa tõus (1,8% võrra) müügieesmärkide varuga täitmine väga positiivne mõju ettevõtte eneseteadvusele, müügimeeskonna motivatsioonile. Results: RSA awareness rose about twice and market share 1,8% sales objectives were achieved very positive influence on RSA self-esteem and personnel motivation.