DIGITAALNE REKLAAM > Digikampaania
Eelmine Kokku: 10
Näitan: 10
Virtual Cleanup
Pealkiri
Virtual Cleanup
Toode
Koristustalgud
Klient/Reklaamija
Let’s do it
Kategooria
DIGITAALNE REKLAAM > Digikampaania

Esitaja
Age McCann
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Maksim Loginov
Copywriter
Ahto Aaremäe
Projektijuht
Harry Kanistik
Tootmisfirma
ADM
Kirjeldus (est):
Let’s do it on Eestist alguse saanud maailma koristusaktsioon. Virtual Cleanupi eesmärgiks oli aktsiooni tutvustamine Facebookis. Nagu päris elus nii ka virtuaalmaailmas ümbritseb meid suur kogus prügi, millega oleme niivõrd harjunud, et ei märkagi seda enam. Virtual Cleanup on rakendus, mis võimaldab üle vaadata oma Meeldib listi ja lihtsa liigutusega sealt virtuaalse prügi tekitajad eemaldada.
Rakendus: www.letsdoitworld.org/virtualcleanup
Kirjeldus (eng):
Let’s do it is a world cleaning action that started in Estonia. The goal of Virtual Cleanup was to introduce the action in Facebook. Virtual world is like the real world, we are surrounded by huge amount of trash, but we are so used to it that we don’t even notice it. Virtual Cleanup is an app that enables you to go over your Like list and with just a click, remove the virtual polluters from it. Application: www.letsdoitworld.org/virtualcleanup
Tagajärjed:
1. Alates 27. augustist on konkursile esitamise hetkeks tehtud üle 70 000 „unlike“-i, number kasvab pidevalt. 2. Kampaania sai tasuta meediakajastust nii teles, raadios kui ka online-meedias. Meediakajastuse hinnanguline väärtus on 20 000 eurot. 3. Let’s Do It! World enda Facebooki lehe jälgijate arv on rakenduse lansseerimisest alates kasvanud 1000 uue fänni võrra. 4. Let’s Do It! World kodulehe külastatavus kasvas alates rakenduse lansseerimisest kolmekordseks võrreldes tavatasemega.