REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k
Kokku: 4
Näitan: 1
Järgmine
Borjomi tasuta takso
Pealkiri
Borjomi tasuta takso
Toode
Mineraalvesi Borjomi
Klient/Reklaamija
Borjomi
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k

Esitaja
Age McCann
Loovjuht
Kaarel Grepp
AD
Vladimir Loginov
Copywriter
Vladimir Loginov
Projektijuht
Harry Kanistik
Tootmisfirma
ADM
Meediaagentuur
Initiative
PR agentuur
Alfa-Omega Communications
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Borjomi on mineraalvesi, mis aitab leevendada pidutsemise tagajärgi. Kuna tootelubadus peab tõepoolest paika, siis sai peamiseks kampaania eesmärgiks jõuda oma tootega eelmisel päeval pidutsenud inimeste hommikulauale. Lahenduseks sai tasuta takso, mis viib inimesi ööklubist koju ja annab samal ajal kaasa pudeli Borjomit.
Kirjeldus (eng):
Borjomi is a mineral water that helps to relieve the results of heavy partying. Since this promise is true, we set a goal to make our product available the “morning after”, on the partygoer’s breakfast table. As a solution we set up a free taxi that took the partygoers home from the night clubs and gave them a free bottle of Borjomi.
Eesmärgid:
Kampaania eesmärgiks on jõuda oma tootega eelmisel päeval pidutsenud inimeste hommikulauale, ning tekitada pidutsejate hulgas kõneainet.
Elluviimise kirjeldus:
Lahenduseks sai tasuta takso, mis viib inimesi ööklubist koju ja annab samal ajal kaasa pudeli Borjomit.
Tagajärjed:
Kampaania on alles täies hoos. Tasuta takso sõnum levib sotsiaalmeedias väga hästi ja teenus on pidutsejate hulgas ning ka arvuti taga ülekande vaatajate hulgas populaarne