REKLAAM > Loo- ja loovkirjutaja muna
Kokku: 5
Näitan: 1
Järgmine
“Vivian”
Pealkiri
“Vivian”
Klient/Reklaamija
Duubel 3 Grupp OÜ
Kategooria
REKLAAM > Loo- ja loovkirjutaja muna

Esitaja
Deep Systems
AD
Kert Pilman, Martin Rae
Copywriter
Kätlin Kontor
Projektijuht
Hegert Mölder
Tootmisfirma
Deep Systems
Veebilink:
Kirjeldus (est):
“Vivian” on sarjas “Kartulid ja apelsinid” loodud bränd, mis aitab peategelasel läbi lüüa. Sama eesmärki täidab kogu storytelling sarja jaoks. Kui telesarja pealkiri töötab promovankri ees (ja sarjas endas) eelkõige tänu oma vastandlikkusele, siis Vivian muutub läbi oma brändi reaalseks inimeseks, keda tuntakse, kellele elatakse kaasa ja kellega on võimalik suhelda.

Blogi avab tegelase tundemaailma, Facebook kutsub suhtlema ning erinevad tutuvustused ja promotekstid kõnetavad vaatajat otsekoheselt, Vivianile omase empaatiaga. Saavutatud kontakti tõestuseks olgu kasvõi need kirjad, mis vaatajatelt Vivianile saadetud, sooviga pääseda tema vastuvõtule...

NB! Vaata lisaks: www.ds.ee/vivian/lugu
Kirjeldus (eng):
"Vivian" is a brand, created in the series "Potatoes and oranges" that helps the main character to succeed. The whole storytelling supports the same goals for the series. If the title (“Potatoes and oranges”) is supporting a promo, mostly with it’s opposition, then Vivian itself became a reality through her own brand. She is someone you know, whom you care and can communicate. Blogging opens Vivian's sense of the world, Facebook page calls to communicate and all the promo texts speaks to the viewer. With empathy as Vivian does. The contact with the viewers can be proved even with the letters addressed to Vivian, from the people who wants to get to her appointment…