REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k
Eelmine Kokku: 3
Näitan: 3
Super relaunch
Pealkiri
Super relaunch
Toode
Super prepaid
Klient/Reklaamija
EMT
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve üle 30k

Esitaja
Optimist
Loovjuht
Siim Nikopensius
AD
Martin Härmsalu
Copywriter
Siim Nikopensius
Muusika autor
Martin Laksberg / Lang & Yep / DX
Projektijuht
Maarit Mäeveer
Tootmisfirma
Optimist
CampaignTime
25.03 - 25.05.2013
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Superi relanseerimise puhul võtsime eesmärgiks luua Eesti kõige aegade viraalseim kampaania. Võtsime esimesena Eestis, võib olla ka maailmas, kasutusele internetis ülipopulaarse Autotune formaadi, millest sündis Supertune, ehk Super Autotune klipid, mis said oodatult erakordselt suure tähelepanu osaliseks nii teles kui internetis. Viisime läbi uuendusliku Facebooki kampaania, viisime Superi randa, peldikusse ja isegi pandimajja.
Ja meid saatis edu:
- Kõige viraalsem reklaamkampaania Eestis;
- Uudne loominguline telelahendus;
- Käibe kasv 53%;
- Tuntuse kasv 94%
Kirjeldus (eng):
GOAL Super, the prepaid sim-card was old, tired, uncool and going nowhere. The client gave a strict task to wipe off the dust, make it cool, get people to talk about it and create a campaing which would go viral to the max. EXECUTION The centrepoints of the campaign were Autotune-videos, which were shown on TV and turned viral online. During the campaign we produced three autotune ad-clips: Nii ilus (So beautiful) - http://www.youtube.com/watch?v=_Pv1kZ6mMFg Hurraa (Hooray!) - http://www.youtube.com/watch?v=yybshP1uE4I Tehti ära (Done!) - http://www.youtube.com/watch?v=qmZHq0UTFYw We delivered the message of the cheapest prepaid sim-card accross a number of channels that would not fit into 120 seconds: Outdoor, banners, Facebook campaigns (we’ve got over 50k followers), changing booths on beaches, toilet doors, hangers in second hand shops, ads on public transportation, etc. Additionally, we conducted a facebook campaign, where we flattered competing Smart and Zen clients to switch to Super, with competitors money! One could order a Super starter-kit via SMS which cost 0.96€ and was deducted from their Zen or Smart prepaid credit. Plus, we made longer party hits of the Autotunes for DJ-s: https://soundcloud.com/superkonekaart-1/super-autotune-ma-u-tlen https://soundcloud.com/superkonekaart-1/super-autotune-nii-ilus RESULT Super Autotune ads became extremely popular amongst youngsters. Today we can safely say that the Autotune ad-series went as viral as no Estonian ad before. During the campaign period the three ads gained more than 255k views on Youtube. Fans of the Autotunes made tens of remakes on their own, which in turn got 143k views. DJ-s played the long Autotune dancehits in nightclubs and radiostations out of their own initiative. Fans created an Android app called “Nii ilus” (“So beautiful”), we got loads of free media coverage and different tv and radio hosts called out the ads as most memorable and best in the last years (Ärapanija – prime time talkshow; Sky Plus – one of the leading radio stations; Marko Reikop – well-known TV host on Estonian Public Bradcasting, ERR; and even a theatre play in Tallin City Theatre mentioned Super prepaid) REASONS FOR SUBMISSION - Most viral campaign in Estonia - An unseen creative solution for TV - Increase of turnover by 53% - Increase of recognition by 94% CAMPAIGN PERIOD 25.03 - 25.05.2013
Eesmärgid:
Super kõnekaart oli vana ja väsinud, väga uncool ja paigalseisev. Klient seadis konkreetse ülesande raputada Superilt tolm maha, teha ta cooliks, panna inimesed rääkima Superist ja luua maksimaalselt viraalne kampaania. Superi relanseerimiskampaania sõnum: Kõige odavam kõnekaart!
Elluviimise kirjeldus:
Kampaania põhirõhk oli Autotune videotel, mida näidati teles ja mis muutusid viraalseks onlines. Kampaaniaperioodil produtseerisime kolm Autotune reklaamklippi, mida saad vaadata järmiste linkide alt: Nii ilus - http://www.youtube.com/watch?v=_Pv1kZ6mMFg Hurraa - http://www.youtube.com/watch?v=yybshP1uE4I Tehti ära - http://www.youtube.com/watch?v=qmZHq0UTFYw Sõnumi kõige odamast Eesti kõnekaardist viisime sihtgrupini nii paljudes erinevates kanalites, et 120 sekundilise klipi sees neid ära näidata ei jõua: välireklaamid, internetibännerid, Facebooki kampaaniad, kus meil on üle 50 000 fänni, rannakabiinid, wc uksed, taaskasutuskeskuses hängerid, reklaamid ühistranspordis jne. Lisaks viisime kampaania raames läbi ka Facebooki kampaania, kus uudse lahendusena meelitasime põhikonkurentide Smart ja Zen kasutajaid vahetama oma olemasolevad kõnekaardid Superi vastu ja seda konkurentide raha eest! Superi sai tellida SMSiga, mis maksis 96 senti ja läks maha Zeni või Smart'i arvelt. Lisaks tegime DJ-dele mängimiseks Autotunedest pikad peohitid: https://soundcloud.com/superkonekaart-1/super-autotune-ma-u-tlen https://soundcloud.com/superkonekaart-1/super-autotune-nii-ilus
Tagajärjed:
Superi Autotune reklaamid said noorte hulgas pööraselt populaarseks. Tänaseks võime väita, et Super Autotune reklaamid on Eesti kõige viraalsem reklaamide seeria. Kampaaniaperioodi jooksul vaadati kolme Super Autotune reklaami Youtube's kokku rohkem kui 255 000 korda (Nii ilus, Tehti ära, Hurraa). Super Autotune reklaamidest tegid fännid omaalgatuslikult kümneid remake, mis on omakorda saanud ca 143 000 vaatamist. Täispikka Super Autotune tantsulugu mängisid DJ-d oma algatuslikult kubides ja raadios ning fännid tekitasid 10-tunniseid versioone ka pikast loost. Fännide poolt loodi Androidi äpp "Nii ilus", saime palju tasuta meediat ning erinevad saatejuhid nimetasid ajakirjanduses ja raadios Superi reklaami kui kõige meeldejäävamat ja paremat reklaami viimastel aastatel (Ärapanija, Sky Plus, Marko Reikop, Linnateatri etenduses)