MEEDIA
Eelmine Kokku: 3
Näitan: 2
Järgmine
Legost maja
Pealkiri
Legost maja
Toode
LEGO
Klient/Reklaamija
LEGO
Kategooria
MEEDIA

Esitaja
Imagine
Loovjuht
Sven Luka ; Oliver Lomp
Projektijuht
Sven Luka
CampaignTime
14.01–21.01.2014
Agencies
Imagine AD
Strategy
Eesmärk oli kõnetada ja tuletada Lego brändi meelde Legode ostjale: noorele emale või isale, kellel kasvab peres üks või rohkem 3–10-aastast Legodega mängivat last.Väga laialivalguva sihtgrupi ühiseks lüliks on kodu – noored pered, kes otsivad kodu või lihtsalt jälgivad kinnisvaraturgu ja hoiavad heade pakkumiste jaoks silmad lahti. Sealt edasi otsustasime teha reklaami kinnisvaraportaalis, kuid mitte seda sinna ostes, vaid kavalamalt.Selle asemel, et osta kinnisvaraportaali teiste reklaamide vahele kallist bänneripinda, pöörasime kinnisvaraportaali võimalused enda kasuks ja muutsime kv.ee kuulutused meediapinnaks. 14. jaanuaril ilmus Eesti suurimas kinnisvaraportaalis kv.ee müügikuulutus, kus müüdi maja, kuid mitte tavalist, vaid Legodest maja.
Kirjeldus (est):
Lego esitas meile väljakutse: tuua lühikese ja lööva kampaaniaga Lego inimeste teadvusse ja tähelepanu keskpunkti. Märksõnad, mis Lego meile andis, olid minimalistlikud: Imagination, Why?, What if? Nad soovisid näha midagi uuenduslikku ja värsket, midagi, mis tabaks Lego brändile omast leidlikkust ja mängulisust.
Kirjeldus (eng):
- Campaign period 14. January 2014 to 21. January 2014 - Agency (Agencies) Imagine AD - Brief media strategy: background, choice of media used and its reasoning, target group analysis, basic idea The goal was to address the buyers of Legos (young mothers and fathers with one or more children aged 3-10 who play with Legos) and to remind them of Legos. A common denominator for this diffuse target group is home – young families are often either actively searching for a home or following the real estate market for good deals. Thus, we decided to advertise in a real estate portal. Instead of buying advertising space, we went for a more clever route. - Implementation Instead of purchasing expensive banner space for placement among the other banners in the real estate portal, we utilized the functionality provided by the real estate portal and advertised via real estate listings on kv.ee. On January 14, a real estate ad for the sale of a house was published in the largest Estonian real estate portal kv.ee. This was no ordinary house, but one built of Legos. - Results of the campaign - On the first day, the ad received over 22,000 views. - It was the most viewed ad of the week on kv.ee with more than 38,000 views (beating the 2nd most viewed ad by 4 times). - The ad received more than 3600 likes on the kv.ee page – 600 times more than the average (an average kv.ee ad receives 6 likes). - Within two hours of publishing the ad, all the largest Estonian online news portals published stories on it: the economics portal E24.ee of the largest Estonian daily newspaper Postimees, the news portal ohtuleht.ee, publik.delfi.ee and noortehaal.delfi.ee, not to mention posts in dozens of humor and entertainment portals. - The ad was even mentioned on the radio (R2, Silmad lahti). - In addition, it received hundreds of likes and shares on Facebook, tweets on twitter, and other mentions on other social media platforms. All this attention to Lego cost us merely 6 euros.
Tagajärjed:
- Esimesel päeval vaadati kuulutust enam kui 22 000 korda. - Nädala jooksul enam kui 38 000 vaatamiskorda – populaarseim kuulutus kv.ee lehel (järjekorra teisest kuulutusest neli korda rohkem vaatamisi). - Kuulutuse lisas meeldivaks kv.ee lehel enam kui 3600 inimest – 600 korda rohkem kui keskmine (kv.ee keskmine laikide arv ühe kuulutuse kohta on 6). - Kaks tundi pärast kuulutuse avalikustamist ilmusid selle kohta artiklid kõigis Eesti suurimates veebiportaalides: Postimehe majandusportaalis E24.ee, uudisteportaalides ohtuleht.ee, publik.delfi.ee ja noortehaal.delfi.ee ning uudisnupud kümnetes nalja- ja meelelahutusportaalides. - Kuulutusest räägiti isegi raadios (R2, Silmad lahti). - Lisaks tuhanded wallpostid, laigid ja sheerid Facebookis, säutsud twitteris ja kajastused mujal. Kogu tähelepanu Legole saavutati vaid kuue euroga.