REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k
Eelmine Kokku: 4
Näitan: 3
Järgmine
Salmikool
Pealkiri
Salmikool
Toode
Jõulukampaania
Klient/Reklaamija
Atria Eesti
Kategooria
REKLAAM > Kampaania > Eelarve alla 30k

Esitaja
Optimist
Loovjuht
Anti Jürgenstein
AD
Tõnis Kenkmaa
Copywriter
Anti Jürgenstein
Projektijuht
Leana Pilt
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Maks & Moorits tegi möödunud aasta jõulukampaania teisiti kui varem. Selle asemel, et iga hinna eest toodet tarbijale pähe määrida, pakuti inimestele väikest leevendust jõulustressile - andsime neile võimaluse kiirelt ja hõlpsalt unikaalne ja humoorikas jõulusalm jõuluvanale esitamiseks välja otsida, kuid hoidsime ka toodet fookuses.
Hea tegu sai ka tasutud.
Kampaania raames loodud veebileht salmikool.ee sai 10,000 külastust ja müük tõusis eelneva aasta sama perioodiga võrreldes tervelt 15%.
Ja seda kõike tublisti alla 20 000€!
Kirjeldus (eng):
Last christmas campaing of Maks & Moorits was different from previous. Instead of pushing the product to consumers by all means, we offered some relief for christmas stress. A chance to discover and learn a unique christmas poem with minimal effort. The good deed was rewarded. The campaign website got 10 000 visitors and sales rose 15% compared to same period previous year. And all of this way under 20 000€! GOAL We wanted to remind people in a positive and unobtrusive way that Maks & Moorits products are a dignified choice for festive catering. Concrete input was missing and no strict goals were set by the client. So we set our own – to present the product in an untraditional way. We gave relief to christmas stress and gave the consumer something useful through the ads. EXECUTION Maks & Moorits wished to create a small christmas greeting for their customers. How, when and why was not defined. Knowing the secret wish of every food producer – to increase sales, we came up with an unobtrusive and friendly solution that offered additional value with no strings attached, but still focused on the product. To many, christmas stress is a familiar problem. It’s common misbelief that it is caused by shopping, cooking, cleaning and so on. Actually, real torture for a grown-up in Estonia is facing Santa while browsing a verse book hoping to find some primitive poem. So we decided to create Maks & Moorits School of Verse. The main objective was to direct people to the campaign website salmikool.ee, where one could select between dozens of unique, original verses. Some of the poems were also tailored about products. We presented the verses through multiple channels: outdoor, packaging, web and had them read by children in internal radio. OUTCOME The website salmikool.ee got 10 000 visitors. Sales increased 15% compared to same period previous year, which is an outstanding result in this sector. Especially taking into account the budget which was way under 20 000€.
Eesmärgid:
Tahtsime tarbijatele toredalt ja mitte liiga pealetükkivalt meelde tuletada, et Maks & Moorits tooted on väärt pidulauale panemiseks. Sisend otseselt puudus ja eesmärke ei seatud, seega püstitas agentuur endale ise ülesande näidata toodet, kuid teha seda mittetraditsioonilises võtmes. Leevendasime veidi jõulustressi ja andsime reklaamiga tarbijale midagi kasulikku.
Elluviimise kirjeldus:
Kliendipoolne soov oli luua väike jõulutervitus tarbijatele. Kuidas, kus ja milleks, agentuurile määratletud ei olnud. Teades iga tootja salasoovi suurendada müüki, jõudsime lahenduseni, mis ei olnud pealetükkiv vaid oli sõbralik ja pakkus kliendile lisaväärtust ilma igasuguse ostukohustuseta, kuid samas hoidis fookuses ka toodet. Paljudele on tuttav sõna jõulustress ja ekslikult arvatakse, et seda tekitab ostlemine, kokkamine, koristamine vms. Üldiselt on kõige piinarikkam täiskasvanu jaoks seista jõuluvana ees ja lapata mõttevihikut, lootuses sealt välja õngitseda mõni habemega värsirida. Niisiis otsustasime ellu kutsuda Maks & Moorits Salmikooli. Peamine eesmärk oli suunata retsipiendid veebi: salmikool.ee, kus oli võimalik valida kolmekümne unikaalse, spetsiaalselt salmikooli jaoks loodud värsi vahel. Sekka olid pikitud ka värsid, mis käsitlesid tooteid. Värsse näitasime nii välimeedias, pakendil kui veebis ning esitasime ka laste suu läbi siseraadios.
Tagajärjed:
kampaania raames loodud veebilehe salmikool.ee külastuste arv oli 10,000. Müügi kasv eelneva aasta sama perioodiga võrreldes 15%, mis on selles sektoris suurepärane tulemus. Eriti arvestades kampaania eelarvet, mis oli tublisti alla 20,000 €!