Kokku: 1
Näitan: 1
Estraveli kevadloos
Pealkiri
Estraveli kevadloos
Toode
reisiteenus
Klient/Reklaamija
Estravel
Kategooria


Esitaja
OKIA
Loovjuht
Kaupo Kalda
AD
Kristo Vaarmari
Projektijuht
Mikko Helbma
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Estraveli kevadloosi kampaania põhieesmärk oli suurendada omameediat. Kampaania käivitamiseks kasutati vaid omakanaleid (uudiskiri, facebook, veeb) ning ainsa tasulise kanalina 1 päev Delfi sitehat'i. Plahvatas korralik viral.

Tulemused: kokku sisestati 145 000 meiliaadressi, loosis osaleti 44 000 korda. Omameedia suurenes 28 000 uudiskirja ning boonusena 5500 uut Facebooki fänni. Kampaania tulemus ületas kordades eesmärki. Sarnast skeemi kordasime sügisel Jõululoteriina, mis toimis veel oluliselt edukamalt. Case viitel.
Kirjeldus (eng):
Campaign for travel Agency Estravel.