Kokku: 1
Näitan: 1
Mobiilipanga turule toomine
Pealkiri
Mobiilipanga turule toomine
Toode
SEB mobiilipank
Klient/Reklaamija
SEB Eesti - Siim Saare
Kategooria


Esitaja
GOAL
Loovjuht
Marko Saue
Tootmisfirma
Henry Algus
Veebilink:
Kirjeldus (est):
Kampaania eesmärgiks oli SEB mobiilipanga kasutajate arvu suurendamine läbi klientide kaasamise mobiilipanga tootearendusse.

Lahenduseks oli Facebooki rakendus, kus SEB kliendid said end registreeruda mobiilipanga testijaks, anda tagasisidet ja teised lihtsalt uut mobiilipanka vaadata erinevate nutitelefonide ekraanilt ja osaleda loosimises.

SEB Facebooki seinale laekus testijatelt üle 180 tagasisidepostituse, testijatega oldi tihedas dialoogis ja SEB mobiilipangas teostati tagasiside põhjal üle 30 paranduse.

1. Esimene SEB toote lansseerimiskampaania, mis kasutas põhikanalina sotsiaalmeediat.
2. Kõige väiksema eelarvega SEB kampaania 2011. aastal.
3. Kõige rohkem kliente kaasanud tootearenduskampaania SEB-s 2011. aastal.

Tulemus:
Mobiilipanga kasutus kasvas 40x (8x rohkem oodatust)
Kirjeldus (eng):
Goal of the campaign was to increase the usage of SEB mobile bank by getting clients involved in development. Solution - Facebook application where SEB clients could sign up as testers of the mobile bank, give feedback and others could just see the new bank on screens of different smartphones and win one of them. Testers posted over 180 suggestions to SEB Eesti Facebook wall, SEB was in dialogue with them and there were over 30 improvements made in SEB mobile bank based on testers feedback. 1. First SEB product launch campaign that used social media as primary channel. 2. Smallest budget SEB campaign in 2011. 3. Product development campaign with the biggest amount of customers involved in 2011. Results: SEB mobile bank usage increased 40 times (8 times more than expected)
Eesmärgid:
EESMÄRK: - Suurendada mobiilipanga kasutajate arvu 5 korda. - Tõusta Metasite Baltic E-Banking uuringus mobiilipankade arvestusesesimeseks. - Kaasata arendusse vähemalt500 klienti,et koguda tagasisidetja võimendada kampaaniat. - Saavutada kampaaniaperioodilvähemalt 200 000 kontaktitavameedias. - Suurendada SEB Facebooki fännibaasi 2 korda. LAHENDUS: - Facebooki kampaaniarakendus - Bännerid SEB Eesti veebis ja Facebookis - Aktiivne tagasiside saatjatega suhtlemine Facebooki seinal TULEMUS: - SEB mobiilipanga Facebooki rakendust külastas üle 12 000 inimese. - SEB Eesti Facebooki fännibaas suurenes üle 2,5 korra.  - Meediakajastus tavameedias 2x rohkem oodatust. - Mobiilipanga testijaks registreerus 1163 inimest (2x oodatust rohkem) - Ettepanekud postitas180 testijat,kelega aktiivseltsuhtlesime. - Mobiilipangas teostati klientide tagasiside põhjal ligi 30 parandust. - Mobiilipanga külastuste arv kasvas 40 korda (8x rohkem oodatust).