Osta
pilet

Kuldmuna 2019 konverents


Kuldmuna tuleb sel aastal suurejoonelisem kui kunagi varem, sest lisaks loovkonkursile ja auhinnagalale korraldab Turundajate Liit ürituse raames esmakordselt konverentsi, mis toimub 14. märtsil Kultuurikatlas.

Just nagu konkurss ise, nii on ka konverents pühendatud noortele, meie tulevikule. Oleme Eestisse kutsunud mitmed maailmaareenil tuntust kogunud noored tegijad, kelle lood võiksid innustada igas vanuses kuulajaid ja kindlasti neid, kes oma ettevõttes just noori sihtgrupina näevad.

Aeg: 14. märtsil 2019 kell 10:00-16:00
Asukoht: Kultuurikatla Terrassisaal (Põhja pst 27A, Tallinn)
Keel: inglise keel
Korraldaja: Turundajate Liit (TULI)
Liitu: FB event


Osta konverentsi pilet


Esinejad:


Päevakava:

09:00-10:00
Hommikukohv

10:00-10:10
Päevajuhi Anoorupa Bose tervitussõnad (ingl. k)


10:10-11:00
Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab? 

Heidi Reinson, Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert 

Kantari globaalsetele uuringutele ja Emori kohalikele andmetele tuginedes vaatame noortele otsa ning arutleme, millised nad on ja kuidas neid kohelda.




11:00-12:00
Briifi lahendamine 48 tunniga olenemata kliendi asukohast.

Maksimilian Kallhed, The Pop Up Agency kaasasutaja (ingl. k)

Maksimilian on loovnõustamisagentuuri The Pop Up Agency kaasasutaja ja valdavalt tuntud selle poolest, et lahendab turundusülesanded 48 tunniga ning reisib ringi kogu maailmas. Ta on töötanud enam kui 55 riigis ja tema klientide seas on nii riikide valitsused, üleilmsed kaubamärgid kui ka reklaamiagentuuride võrgustikud. Tema eesmärk on purustada stereotüübid sellest, keda me peame nn loovisikuteks, ning ta usub, et seda on võimalik teha kaasamise kaudu. 2018. aastal arvati ta meeste arvestuses maailma 50 parima võrdsuse eestkõneleja sekka turunduse ja meedia vallas.

12:00-13:00
Lõunapaus

13:00-14:00
Kuidas saada esimeseks TripAdvisori restoraniks ja tippdisaineriks Pariisi moenädalal?

Oobah Butler, Vice ajakirjanik (ingl. k)

Oobah Butler on filmitegija ja kirjanik. Kui paar aastat tagasi hinnati Oobah Butleri tööd vaikselt ajakirjas VICE ja ajalehes The Guardian, siis nüüdseks on Oobah tunnustatud kogu maailmas. Oobah kasutab oma töös peamiselt komöödiat ja absurdi, et kommenteerida nende abil nüüdisaega. Näiteks pärast seda, kui tal valmis film, milles ta muutis oma katusealuse üheks TripAdvisori hinnatuimaks Londoni restoraniks, troonis Oobah teiste nn valeuudiste seas kogu maailma väljaannete esilehtedel ning teda intervjueerisid telekanalid üle kogu maailma. Olenemata sellest, kas ta tüssab teksadisainer Georgio Pevianina esinedes Pariisi moenädala tipptegijaid ja kogub taas enam kui 20 miljonit vaatamist veebis või saadab teisi inimesi endaks maskeerituna esindama ennast telekanalites üle kogu maailma, on tema püüdluseks eri maailmade uurimine huvitaval ja moodsal viisil.

14:00-14:30
Mõjuisikute kasutamine turunduses rahvusvahelisel areeni.

Eslimah, Grazia Qatar’s Influencer of the Year 2018 (ingl. k)

Eslimah on rahvusvaheliselt tuntud moe- ja reisiblogija Instagramis, kelle igapäevaametiks on inglise keele õpetamine. Enam kui 259 000 jälgijaga eestlanna räägib koostööst mõjuisikuga rahvusvahelisel tasandil - mida tuleks turundajatel silmas pidada ja milliseid vigu tasub vältida. 





14:30-15:00
Kohvipaus

15:00-16:00
Miks ja kuidas kultuuri kujundada? Mida kujundada?

Spencer Heijnen, Culture Builder konsultant (ingl. k)

Spenceri isiklik ja ametialane eesmärk on aidata inimestel, organisatsioonidel ja ühiskondadel heale järjele jõuda. Konsultandi, esineja ja koolitajana kasutab ta väga erinevates kontekstides kõige uuemat positiivset psühholoogiat.

Kultuur sööb strateegiat hommikusöögiks. Nii on öelnud legendaarne juhtimisguru Peter Drucker. Oma inspireerivas juhtmõttes jagab Spencer Heijinen oma teadmisi paremate töökohtade kujundamisest maailma eri paigus. Spenceri ettekanne on äärmiselt interaktiivne. Peale uute teadmiste omandamise katsetame praktikas paari keskset põhimõtet, mis on omased maailma parimatele meeskondadele.


Registreerimine:

Turundajate Liidu liikmele kuni 25. veebruarini
139 € + km

Tavahind kuni 25. veebruarini
199 € + km

Osalustasu sisaldab: ettekanded, hommikukohv, lõunapaus ja pärastlõunane kohvipaus.


Osta konverentsi pilet


Kontakt: 
Signe Kõiv
Turundajate Liit MTÜ
signe@turundajateliit.ee
+372 5023 456